Lietošanas noteikumi

Pirkuma līguma noslēgšanai interneta vietnē 9A.LV, lūdzam iepazīties un akceptēt SIA "PTP STORE", vienotais reģ.Nr. 40003708801 (turpmāk - 9A.LV) piedāvātos noteikumus:

1. 9A.LV piedāvāto preču pārdošana notiek ar internetā izvietota piedāvājuma starpniecību, saskaņā ar Latvijas Republikas Pātērētāju tiesību aizsardzības likuma 10. pantu - pircējam veicot pasūtījumu, starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums. 

2. Noformēt pasūtījumu ir iespējams interneta vietnē www.9a.lv, uz vietas veikalā Dzelzavas ielā 120M, Rīgā vai telefoniski 61303040.

3. 9A.LV visas preču cenas ir norādītas ieskaitot pievienotās vērtības nodokli. Cenai var tikt piemērota atlaide.

4. Par pasūtīto preci var norēķināties izmantojot bezskaidras naudas norēķinus, kas tehniski ir iespējoti 9A.LV vai veicot pārskaitījumu internetbankā.

5. Veicot pasūtījumu, nepieciešams norādīt e-pasta adresi, lai pircējs saņemtu instrukcijas, rēķinu, preču pavadzīmi u.c. nepieciešamo dokumentāciju.

6. Pasūtot preci, pircējs var izvēlēties preces saņemšanas veidu:

  • saņemt preci ar kurjerdienesta starpniecību, pakalpojumu nodrošina SIA "VENIPAK LATVIJA";
  • saņemt preci klienta izvēlētā Omniva pakomātā, pakalpojumu nodrošina SIA "OMNIVA";
  • saņemt preci bez maksas veikalā, Dzelzavas ielā 120M, Rīgā;
  • sazinoties ar mūsu darbiniekiem, vienoties par citiem piegādes veidiem un laiku.

7. Klientam ir tiesības pasūtīto preci saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad saņemts apstiprinājums par preces pieejamību un piegādi.

8. Pirms sākt lietot iegādāto preci, lūdzam, preci lietot tikai saskaņā ar ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem. 

9. Ja pārdomājāt un nolēmāt atteikties no pirkuma, Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie Ministru Kabineta Noteikumi Nr.255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Lai vienotos par preces atdošanu atpakaļ, lūdzam aizpildīt atteikuma veidlapu un sazināties ar mums pa e-pastu: skf@ptp.lv vai pa tālruni: +371 61303040, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Jūs varat atgriezt preci, nogādājot to Rīgā, Dzelzavas ielā 120M vai arī nosūtot preci kopā ar atteikuma veidlapu, izmantojot kurjerdienesta pakalpojumus.

10. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība:

  • sūdzību par preču kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi skf@ptp.lv vai rakstveidā nosūtot uz adresi Dzelzavas iela 120M, Rīga, LV-1021. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Pircējs sūdzības atžīšanai par nepamatotu nepiekrīt, pircējam ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīva strīdu izskatīšanas tiesības, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par āpustiesas strīda risināšanu, norādot:
  • vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
  • ienieguma iesniegšanas datumu;
  • strīda būtību, prasījumus un to pamatojumu.

11. Ja preces lietošanas laikā precei ir radušās tehniska rakstura problēmas, preces servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām. Preces servisa apkalpošanas laiks ir norādīts tās aprakstā. Veicot pirkumu, kopā ar preci, pircējam tiek izsniegta pavadzīme. Pirkuma dokumenti ir spēkā tikai tad, ja tajos pareizi un skaidri norādīts: preces modelis, sērijas numurs, pārdošanas datums. Pirkuma dokumentos aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos datus - šādā gadījumā servisa dokumenti tiks atzīti pār spēkā neesošiem.

12. Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

13. Ievērojot Latvijas Republikas likumdošanas normas, SIA "PTP STORE" saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai nepieciešamajā apjomā.

14. Mārketinga aktivitātes:

  • 9A.LV var brīvi iniciēt dažādas mārketinga aktivitātes, t. sk. lojalitātes programmas;
  • reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā 9A.LV, pircējs var tikt reģistrēts jaunumu un informatīvo ziņojumu saņemšanai uz e-pastu. Atteikšanās iespējas: interneta veikalā 9A.LV norādītā kārtībā vai arī informējot elektroniski e-pastā: skf@ptp.lv
  • 9A.LV patur tiesības neapkalpot pasūtījumu, ja neizdodas sazināties ar klientu pa viņa norādīto telefonu vai e-pastu.

15. Jautājumu gadījumā, lūdzam zvanīt +371 61303040 vai rakstīt uz e-pastu skf@ptp.lv

Neatradāt meklēto? Palīdzēsim!

Sazināties